Nord-Trøndelag

Nasjonalforeningen Leksvik helselag

Nasjonalforeningen Leksvik helselag arrangerer blant annet møteplassen "onsdagsklubben" for pensjonister, med trim, allsang og levende musikk.

"Onsdagsklubben" skjer på Lundeng, og har rundt 50-60 deltagere hver gang. Fra kl. 10:00 til 10:30 har vi trim med aktivitør innleid fra Leksvik Fysioterapi, med nesten 50 deltagere hver gang. I tillegg har vi allsang og matservering. Vi i "onsdagsklubben" tar oss gjerne også en busstur hver sommer, og laget arrangerer også en setertur for personer med demens.

Ellers steller vi til 17. mai , med middag og kaffe, festtaler og musikk. Hvert år er det i tillegg en julemesse, med loddsalg, tombola, salg av julebakst og håndarbeider, rømmegrøt og kaffe.

Vi tilbyr fotpleie og hårpleie på Lundeng, med reduserte priser for medlemmer. Laget leier ut lokaler til tilstelninger som konfirmasjon, barnedåp, gebursdager og møter. Laget gir økonomisk støtte til lokale formål.

I tillegg deltar vi på Hjerteuka hver vår, der Nasjonalforeningen for folkehelsen sprer informasjon om sunne levevaner og samler inn til hjerte- og karforskningen. Da arrangerer vi blant annet hjertemarsj, loddsalg og salg av mai-blomster.

Ønsker du mer informasjon, å delta på en av våre aktiviteter eller å bli medlem? Ta gjerne kontakt med oss!

Kontaktinformasjon:
Gunhild Røst (leder) E-post: helselagetleksvik@gmail.com Telefon: 97651678