Støtt oss

Forsiden

Bli med oss! #sammenpåtur

Nasjonalforeningen for folkehelsen har lokallag over hele landet. Mange av disse arrangerer gågrupper der alle som liker å gå på tur er velkomne til å delta.

Å gå på tur sammen med andre skaper glede, trivsel og tilhørighet. Gågrupper er derfor folkehelse på sitt beste og billigste.

Mange av våre lokallag arrangerer gågrupper av ulike varianter. Noen har ukentlige tidspunkt de treffes på mens andre treffes sjeldnere. Vi har blant annet gågrupper for seniorer, på tvers av generasjoner, for personer med demens og/eller pårørende, for deg som liker å gå fort og deg som liker å gå sakte. Felles for gågruppene er at de er lavterskel.

Vil du bli med oss sammen på tur?

Ta kontakt med vårt lokallag på ditt hjemsted. Dersom du ikke finner et lokallag i nærheten av der du bor, ta kontakt med fylkeskontoret i ditt fylke, så hjelper de deg med å finne frem til ditt nærmeste lokallag. Vi vil gjerne høre fra deg også dersom du ønsker å starte opp en gågruppe dersom det ikke finnes en på ditt hjemsted.

Våre lokale aktiviteter

Nasjonalforeningen for folkehelsen sine lokallag arrangerer også andre aktiviteter for å skape trivsel, sosiale møteplasser, bidra til inkludering og god livskvalitet i sine lokalsamfunn. Her finner du mer informasjon om hva slags aktiviteter vi arrangerer, og hvordan du kan engasjere deg.

Våre lokale aktiviteter

Les også gjerne generalsekretær Mina Gerhardsens blogg om å gå #sammenpåtur

Bli medlem

Ønsker du å bli medlem i et av våre lokallag, og engasjere deg i våre lokale aktiviteter?

Meld deg inn i Nasjonalforeningen for folkehelsen