For bedrifter

Bedrifter kan støtte Nasjonalforeningen for folkehelsens forskning på mange ulike måter.

Gi en gave - dere gir enten et engangsbeløp eller et fast månedlig beløp til viktig forskning.

• Ønsker du tilsendt logo til publisering for at ansatte og kunder skal vite om gaven, så tar du kontakt med oss på telefon 23 12 00 00 eller post@nasjonalforeningen.no. Ta også kontakt for registrering av organisasjonsnummer, om dere ønsker skattefradrag for gaven.

Bli bøssebærer - sett av to timer i september. Hvert år arrangerer vi Demensaksjonen og trenger bøssebærere over hele landet.

Bestill firmaets julekort hos oss - dere støtter da viktig forskning.

Gi en Norgeskalender i julegave - spre både glede og nytte samtidig som dere støtter forskning.

Har du en idé om måter vi kan samarbeide på? Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 23 12 00 00 eller e-post post@nasjonalforeningen.no.