Min side

Min Side er til for deg som er giver, medlem eller frivillig. Her kan du endre din adresse, se din skattekvittering, bli fast giver og mye mer.

Er du ny på Min Side?

Du må opprette et brukernavn og passord for å bruke Min Side. Har vi registrert ditt mobilnummer hos oss, så kan du gjøre det enkelt ved å skrive inn mobilnummeret ditt når du oppretter en ny bruker. Da blir brukernavn og passord sendt til deg på sms. Du kan også lage ditt eget brukernavn og passord ved å registrere deg med ditt medlems- eller givernummer. Dette står over navnet ditt på henvendelser du får fra oss.

Siden er tilgjengelig døgnet rundt. På Min Side kan du blant annet:

• Endre din adresse
  • Forandre ditt medlemskap eller givertjeneste, som å bli medlem eller fast giver
  • Se gaver som er innrapportert til Skatteetaten og din betalingshistorikk
  • Legge inn fødsels- og personnummer hvis du ønsker skattefradrag for dine gaver
  • Gi av din tid som frivillig
  • Tillitsvalgte kan legge inn og se medlemmer i eget lag, kjøre ut medlemslister, adresseetiketter og sende e-post til medlemmene

Har du noen spørsmål kan du ta kontakt med oss på telefon 23 12 00 00 eller post@nasjonalforeningen.no. Vi hjelper deg gjerne!