Støtt oss

Tilbud og aktiviteter

Aktiviteter for barn og unge

Å delta i fritidsaktiviteter fremmer livskvalitet og helse blant barn og unge. Alle barn har rett til å delta og være aktive i fritiden, men ikke alle har de samme mulighetene til å være med på aktiviteter i nærmiljøet.
Les med oss

Nasjonalforeningen for folkehelsen tilbyr aktiviteter for barn og unge, slik at flere får mulighet til å delta på fritidstilbud, uavhengig av familiens sosiale og økonomiske situasjon. Disse aktivitetene foregår ofte i aldersinndelte grupper, men også på tvers av generasjoner. Felles for tilbudene er at alle er velkommen til å delta.

Aktivitetene gjennomføres av Nasjonalforeningen for folkehelsen sine lokallag og frivillige. Kontakt ditt lokallag for å høre mer om hvilke tilbud de har.

Les med oss!

Nasjonalforeningen for folkehelsen ønsker å fremme leseglede hos barn og unge. Les med oss er arrangementer der barn og unge kan oppdage gleden med bøker, noe som kan vekke leseglede og leselyst.

Lek med oss!

Lek med oss er et tilbud som gir barn og unge mulighet til å møtes og ha det gøy, og sammen oppleve gleden av bevegelse og mestring. Aktivitetene foregår både innendørs og ute i naturen.

Ønsker du å vite mer om aktivitetene, ta kontakt med barnogunge@nasjonalforeningen.no