Ledige stillinger

Er du vår nye daglige leder?

Er du opptatt av organisasjonsutvikling og frivillighet, med et hjerte for vårt arbeid innenfor demens og folkehelse? Da er du kanskje vår nye daglig leder av fylkeskontoret for Møre og Romsdal.

Nasjonalforeningen for folkehelsen er en frivillig, humanitær, organisasjon, som arbeider med folkehelse, forskning på hjerte- og karsykdommer og demens, og er interesseorganisasjon for personer med demens og deres pårørende. Vår innsats er basert på innsamlede midler og gaver.

Hva går jobben ut på?

Vårt fylkeskontor for Møre og Romsdal er i en spennende utviklingsfase, med en satsing på rekruttering av nye medlemmer og frivillige innenfor folkehelse og demens.

Som daglig leder vil du arbeide med blant annet:

• Daglig ledelse og drift av fylkeskontoret, herunder personal- og budsjettansvar.
  • Administrativ tilrettelegging for aktivitet og synlighet i fylkeslag og lokallag, i samsvar med vedtatte planer.
  • Bistå fylkesstyret i opprettelse, motivasjon og oppfølging av lokallag.
  • Aktiv pådriver i synliggjøring og organisasjonens inntektsaksjoner/fylkeslokalt inntektsarbeid.
  • Bidra til å motivere, kurse og veilede tillitsvalgte i lokal- og fylkeslag.
  • Legge til rette for god informasjonsflyt og koordinering mellom organisasjonen sentralt og fylkeslokalt.

Egenskaper og erfaringer som gjør at du vil lykkes hos oss

Vi ser etter deg med utdanning på mastergradsnivå og som har erfaring fra organisasjon og frivillighet, samt et godt nettverk i Møre og Romsdal innenfor politikk og frivillighet.

Du må kunne arbeide selvstendig og målrettet, være strukturert og ha gode samarbeidsevner. Det legges vekt på evne til strategisk tenkning, evne til å motivere andre, samt god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Daglig leder må regne med noe ukurant arbeidstid.

Hva vi tilbyr

Du ønskes hjertelig velkommen til organisasjonsavdelingen med til sammen 26 ansatte. Du blir en del av et sterkt fagmiljø.

Hos oss i Nasjonalforeningen for folkehelsen vil du få:

• Engasjerte kollegaer med variert og høy kompetanse som skaper gode diskusjoner og en god porsjon humor i hverdagen.
  • Godt arbeidsmiljø i fine lokaler og en miljøsertifisert virksomhet
  • Fleksitid, sommertid og ekstra ferieuke .
  • Lønn etter avtale og gunstige låne- og pensjonsordninger gjennom statens pensjonskasse.

I Nasjonalforeningen for folkehelsen er vi opptatt av å speile Norges befolkning og ønsker derfor mangfold i organisasjonen både når det gjelder alder, kjønn, funksjonsnivå, etnisitet.

Har du spørsmål?

For nærmere informasjon, kontakt organisasjonssjef Brit Olssøn på tlf. 911 92 811 eller ass. generalsekretær Jon Richard Haugen på tlf. 962 30 345.